Berita
Berita
Ketahui Apa Yang Berlaku Di Sekitar Kampus
- Semak imbas Mengikut Kategori
- Kecemerlangan Akademik & Penyelidikan
- Perakaunan dan Kewangan
- Kesan Alumni
- Seni Bina / Alam Bina
- Seni & Reka Bentuk
- Artikel
- Artikel (Bahasa Cina)
- Artikel (Bahasa Melayu)
- Pengajian Perniagaan & Pengurusan
- Kerjasama & Perkongsian
- Komunikasi & Pengajian Media
- Sains Komputer & Sistem Maklumat
- Pergigian
- Pendidikan
- Kejuruteraan – Kimia
- Kejuruteraan – Awam & Struktur
- Kejuruteraan – Elektrik & Elektronik
- Kejuruteraan – Am
- Umum
- Kesihatan & Sains
- Sorotan
- Pengurusan Hospitaliti & Riadah
- Undang-undang
- Perubatan
- Metacampus
- Berita
- Berita (Bahasa Cina)
- Berita (Bahasa Melayu)
- Optometri & Sains Penglihatan
- Pencapai kami
- Farmasi & Farmakologi
- Lepasan ijazah
- Psikologi
- SEGi dalam Berita
- Tidak dikategorikan
- Sarjana Muda
- Apa Kata Pakar Kami
诗巫医院:SEGi的医学合作伙伴
在不断发展的医学教育领域,SEGi正以开创性的医学培训方法,为学生带来新视野。SEGi与马来西亚砂拉越州内第二大医院,诗巫医院(Hospital Sibu)的独家合作,SEGi为其医学生提供了无与伦比的机会,让他们累积大量临床经验,为全面的医学教育树立了新的标准。课程特点:具有绝对优势对于医学生而言,从理论到实践的过程是一个变革性的阶段,而他们学习场所足以影响教育的质量。 “许多医学院共享教学医院,导致学习环境欠佳,进而使得经验累积有限。 SEGi察觉到了这一挑战,并通过与诗巫医院的独家合作解决了这个问题。此合作方案使SEGi学生可以无数次地接触到各种病例,超越了其他学府。如此一来,确保了学生可以在临床环境不受限制的情况下学习和成长,” SEGi大学医学、护理与健康科学学院院长Mohamad Raili Suhaili教授说。 多样病例:进步的催化前
SOHT berkumpul bersama mewujudkan hubungan dan memupuk kesejahteraan
The SOHT Gather Together transcends the confines of traditional academics,…
SEGians Meninggalkan Kesan Berkekalan di AIFFA 2023
The event spanned three eventful days, during which FOCADIT staff…
Pertandingan Lakaran Merdeka PAM 2023: Meraikan Warisan Seni Bina Malaysia
The competition welcomed participants from diverse backgrounds and was open…
Dedikasi SEGi College Kuala Lumpur untuk mendidik pengguna hari esok
SEGi College Kuala Lumpur (SCKL) made its mark on the…
SEGi学子在IMU案例学习挑战赛获榜眼
SEGi祝贺三位杰出的学生Beh Ming Hong、Chung Zuo Ming和Chia Xin En,在IMU案例学习挑战赛中荣获第二名!这个由医学院的人类生物学系与学生事务处联办的竞赛,旨在增强协作学习,激发本科生的批判性思维和问题解决能。 SEGi团队由这几位才华横溢的学生组成,展示了他们的学术能力和团队默契。他们与来自各个大学的同辈竞争中,了解到合作在解决复杂医疗案例中的重要。阅读全文:https://bit.ly/3t5NVAB





